الرئيسيةالرئيسيهمكتبة الصورس .و .جبحـثالتسجيلدخول
Share

شاطر | 
 

 ادخل هنا .....وقول حكمتك اليوم........؟

اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
كاتب الموضوعرسالة
رومانسي
عضو فضى
عضو فضى


عدد المشاركات : 1846
تاريخ التسجيل : 11/06/2008

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: رد: ادخل هنا .....وقول حكمتك اليوم........؟   الخميس 20 مايو 2010, 9:02 pm


ما شتمك إلا اللى بلغك

ماعون المش ما ينضج عسل

ما غريب إلا الشيطان

ما فيش حلاوة من غير نار
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://as7ab-webas.yoo7.com
رومانسي
عضو فضى
عضو فضى


عدد المشاركات : 1846
تاريخ التسجيل : 11/06/2008

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: رد: ادخل هنا .....وقول حكمتك اليوم........؟   الخميس 20 مايو 2010, 9:04 pm


أدعى على ابنى و قلبى يقول بعيد الشر

أدعي على ابنى و أكره اللى يقول آمين


ادعى على ابنى و قلبى يقول اسم الله

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://as7ab-webas.yoo7.com
رومانسي
عضو فضى
عضو فضى


عدد المشاركات : 1846
تاريخ التسجيل : 11/06/2008

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: رد: ادخل هنا .....وقول حكمتك اليوم........؟   الخميس 20 مايو 2010, 9:05 pm


علشان بحب بنها بقول المثل ده





إذا غضب الله على قوم اسكنهم بنها و شبين الكوم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://as7ab-webas.yoo7.com
الفنان العنيف
نجم المنتـدى
نجم المنتـدى


عدد المشاركات : 2633
تاريخ التسجيل : 17/08/2008

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: رد: ادخل هنا .....وقول حكمتك اليوم........؟   الجمعة 21 مايو 2010, 12:33 am

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

خير الكلام ما قل ودل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رومانسي
عضو فضى
عضو فضى


عدد المشاركات : 1846
تاريخ التسجيل : 11/06/2008

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: رد: ادخل هنا .....وقول حكمتك اليوم........؟   الجمعة 21 مايو 2010, 9:52 pm


اتعلم الأدب من قليل الأدب

أخبار البلد مع مين ؟ مع العمى و المكسحين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://as7ab-webas.yoo7.com
رومانسي
عضو فضى
عضو فضى


عدد المشاركات : 1846
تاريخ التسجيل : 11/06/2008

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: رد: ادخل هنا .....وقول حكمتك اليوم........؟   الجمعة 21 مايو 2010, 9:54 pm


الأدب فضلوه عن العلم

ادينى عمر و ارمينى البحر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://as7ab-webas.yoo7.com
رومانسي
عضو فضى
عضو فضى
avatar


عدد المشاركات : 1846
تاريخ التسجيل : 11/06/2008
العمر : 30
الجنس :
البلد :
المهنه :
الهوايه :
المزاج :
نقاط التميز : 11000
السٌّمعَة : 0
احترام قوانين المنتدى :
حاصل على وسام :
mms : كل شىء بيختفى

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: رد: ادخل هنا .....وقول حكمتك اليوم........؟   الجمعة 21 مايو 2010, 9:56 pm


اربط الحمار مطرح ما يقولك صاحبه

أردب ما هو لك لا تحضر كيله تتعفر ذقنك و ما ينوبك غير شيله



[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


[center][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

أذا لم تجد في محكمة الدنياعدلا ، فارفع ملفك لمحكمة الآخرة فان الشهود ملائكة والقاضي أحكم الحاكمين.

[/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://as7ab-webas.yoo7.com
الفنان العنيف
نجم المنتـدى
نجم المنتـدى
avatar


عدد المشاركات : 2633
تاريخ التسجيل : 17/08/2008
العمر : 39
الجنس :
البلد :
المهنه :
الهوايه :
المزاج :
نقاط التميز : 12366
السٌّمعَة : 32
احترام قوانين المنتدى :
حاصل على وسام :

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: رد: ادخل هنا .....وقول حكمتك اليوم........؟   السبت 22 مايو 2010, 4:22 pm


بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

عدو عاقل خيراً من صديق مجنون
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رومانسي
عضو فضى
عضو فضى
avatar


عدد المشاركات : 1846
تاريخ التسجيل : 11/06/2008
العمر : 30
الجنس :
البلد :
المهنه :
الهوايه :
المزاج :
نقاط التميز : 11000
السٌّمعَة : 0
احترام قوانين المنتدى :
حاصل على وسام :
mms : كل شىء بيختفى

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: رد: ادخل هنا .....وقول حكمتك اليوم........؟   الإثنين 24 مايو 2010, 4:20 pm



إذا كان الغلة تيجى قد التبن كانت الحما تحب مرات الابن





[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


[center][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

أذا لم تجد في محكمة الدنياعدلا ، فارفع ملفك لمحكمة الآخرة فان الشهود ملائكة والقاضي أحكم الحاكمين.

[/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://as7ab-webas.yoo7.com
رومانسي
عضو فضى
عضو فضى
avatar


عدد المشاركات : 1846
تاريخ التسجيل : 11/06/2008
العمر : 30
الجنس :
البلد :
المهنه :
الهوايه :
المزاج :
نقاط التميز : 11000
السٌّمعَة : 0
احترام قوانين المنتدى :
حاصل على وسام :
mms : كل شىء بيختفى

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: رد: ادخل هنا .....وقول حكمتك اليوم........؟   الإثنين 24 مايو 2010, 4:22 pm

اربط الحمار مطرح ما يقولك صاحبه



[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


[center][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

أذا لم تجد في محكمة الدنياعدلا ، فارفع ملفك لمحكمة الآخرة فان الشهود ملائكة والقاضي أحكم الحاكمين.

[/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://as7ab-webas.yoo7.com
سلمي
نجمـه المنتـدى
نجمـه المنتـدى
avatar


عدد المشاركات : 2155
تاريخ التسجيل : 08/02/2009
العمر : 24
الجنس :
البلد :
المهنه :
الهوايه :
المزاج :
نقاط التميز : 11726
السٌّمعَة : 25
احترام قوانين المنتدى :
حاصل على وسام :
mms : loveu

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: رد: ادخل هنا .....وقول حكمتك اليوم........؟   الإثنين 24 مايو 2010, 5:30 pm

كلام الليل........... يمحوه النهار


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رومانسي
عضو فضى
عضو فضى
avatar


عدد المشاركات : 1846
تاريخ التسجيل : 11/06/2008
العمر : 30
الجنس :
البلد :
المهنه :
الهوايه :
المزاج :
نقاط التميز : 11000
السٌّمعَة : 0
احترام قوانين المنتدى :
حاصل على وسام :
mms : كل شىء بيختفى

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: رد: ادخل هنا .....وقول حكمتك اليوم........؟   الإثنين 24 مايو 2010, 5:46 pm


مفيش اجمل من الشىء اما يحصل في النور



[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


[center][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

أذا لم تجد في محكمة الدنياعدلا ، فارفع ملفك لمحكمة الآخرة فان الشهود ملائكة والقاضي أحكم الحاكمين.

[/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://as7ab-webas.yoo7.com
الفنان العنيف
نجم المنتـدى
نجم المنتـدى
avatar


عدد المشاركات : 2633
تاريخ التسجيل : 17/08/2008
العمر : 39
الجنس :
البلد :
المهنه :
الهوايه :
المزاج :
نقاط التميز : 12366
السٌّمعَة : 32
احترام قوانين المنتدى :
حاصل على وسام :

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: رد: ادخل هنا .....وقول حكمتك اليوم........؟   الإثنين 24 مايو 2010, 9:06 pm


بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

لا تحكم علي ظواهر الامور ولكن تعمق بداخلها قبل اصدار حكمك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رومانسي
عضو فضى
عضو فضى
avatar


عدد المشاركات : 1846
تاريخ التسجيل : 11/06/2008
العمر : 30
الجنس :
البلد :
المهنه :
الهوايه :
المزاج :
نقاط التميز : 11000
السٌّمعَة : 0
احترام قوانين المنتدى :
حاصل على وسام :
mms : كل شىء بيختفى

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: رد: ادخل هنا .....وقول حكمتك اليوم........؟   الإثنين 24 مايو 2010, 9:12 pm


خيرا الامور الاوسط



[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


[center][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

أذا لم تجد في محكمة الدنياعدلا ، فارفع ملفك لمحكمة الآخرة فان الشهود ملائكة والقاضي أحكم الحاكمين.

[/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://as7ab-webas.yoo7.com
الفنان العنيف
نجم المنتـدى
نجم المنتـدى
avatar


عدد المشاركات : 2633
تاريخ التسجيل : 17/08/2008
العمر : 39
الجنس :
البلد :
المهنه :
الهوايه :
المزاج :
نقاط التميز : 12366
السٌّمعَة : 32
احترام قوانين المنتدى :
حاصل على وسام :

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: رد: ادخل هنا .....وقول حكمتك اليوم........؟   الأربعاء 26 مايو 2010, 4:38 pm


كن أمين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سلمي
نجمـه المنتـدى
نجمـه المنتـدى
avatar


عدد المشاركات : 2155
تاريخ التسجيل : 08/02/2009
العمر : 24
الجنس :
البلد :
المهنه :
الهوايه :
المزاج :
نقاط التميز : 11726
السٌّمعَة : 25
احترام قوانين المنتدى :
حاصل على وسام :
mms : loveu

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: رد: ادخل هنا .....وقول حكمتك اليوم........؟   الأربعاء 09 يونيو 2010, 7:44 pm

مش كل الحلو تفاح


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سلمي
نجمـه المنتـدى
نجمـه المنتـدى
avatar


عدد المشاركات : 2155
تاريخ التسجيل : 08/02/2009
العمر : 24
الجنس :
البلد :
المهنه :
الهوايه :
المزاج :
نقاط التميز : 11726
السٌّمعَة : 25
احترام قوانين المنتدى :
حاصل على وسام :
mms : loveu

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: رد: ادخل هنا .....وقول حكمتك اليوم........؟   الأربعاء 16 يونيو 2010, 11:59 am

أروع ما في الرجل أن يراعي في المرأة كبرياءها مهما تواضعت


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Dark_MasTeR
عضوفعال
عضوفعال
avatar


عدد المشاركات : 360
تاريخ التسجيل : 06/01/2010
العمر : 25
الجنس :
البلد :
المهنه :
الهوايه :
المزاج :
نقاط التميز : 6971
السٌّمعَة : 12
احترام قوانين المنتدى :
mms : غير معروف

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: رد: ادخل هنا .....وقول حكمتك اليوم........؟   الأربعاء 16 يونيو 2010, 12:36 pm

اعمل حاجيتى بإيدى ولا اقول للكلب يا سيدى


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://as7ab-webas.yoo7.com
رومانسي
عضو فضى
عضو فضى
avatar


عدد المشاركات : 1846
تاريخ التسجيل : 11/06/2008
العمر : 30
الجنس :
البلد :
المهنه :
الهوايه :
المزاج :
نقاط التميز : 11000
السٌّمعَة : 0
احترام قوانين المنتدى :
حاصل على وسام :
mms : كل شىء بيختفى

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: رد: ادخل هنا .....وقول حكمتك اليوم........؟   السبت 26 يونيو 2010, 4:30 pm

جنازه بتار ولا قاعدة الراجل في الدار



[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


[center][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

أذا لم تجد في محكمة الدنياعدلا ، فارفع ملفك لمحكمة الآخرة فان الشهود ملائكة والقاضي أحكم الحاكمين.

[/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://as7ab-webas.yoo7.com
الفنان العنيف
نجم المنتـدى
نجم المنتـدى
avatar


عدد المشاركات : 2633
تاريخ التسجيل : 17/08/2008
العمر : 39
الجنس :
البلد :
المهنه :
الهوايه :
المزاج :
نقاط التميز : 12366
السٌّمعَة : 32
احترام قوانين المنتدى :
حاصل على وسام :

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: رد: ادخل هنا .....وقول حكمتك اليوم........؟   الأحد 04 يوليو 2010, 7:43 pm

احفظ الله يحفظك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
ادخل هنا .....وقول حكمتك اليوم........؟
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 9 من اصل 9انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: ©؛°¨°؛©][ منتديات اصحابـ وبسـ التعارفـ والترحيبـ والتهانى ][©؛°¨°؛© :: الترحيبــــ بين الاعضاء-
انتقل الى: