الرئيسيةالرئيسيهمكتبة الصورس .و .جبحـثالتسجيلدخول
Share

شاطر | 
 

 الجزء التالـت من ( يبقى إنت أكيد فى مصر ) بالصـــــــور

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Hairana
عضوذهبى
عضوذهبى
avatar


عدد المشاركات : 2224
تاريخ التسجيل : 13/06/2008
العمر : 33
الجنس :
البلد :
المهنه :
الهوايه :
المزاج :
نقاط التميز : 12599
السٌّمعَة : 20
احترام قوانين المنتدى :
حاصل على وسام :
mms : واحشنى موووووووت

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: الجزء التالـت من ( يبقى إنت أكيد فى مصر ) بالصـــــــور   الأحد 12 أبريل 2009, 1:52 am


Smile Smile Smile

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



التانية بقى حد حب ينافق بس بالغ شوية فى النفاق .... الراجل ده بيفكر,,,



[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


ومن الواضح ان الناس ماعرفتش تروح تنتخب لسبب بسيط.... اننا تايهيين...


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



أو نايميين



[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



أو فى الحمام... زى الراجل ده اللى موش عارف ليه عاوز يعرف الناس انه فى الحمام...


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


أو ما بنشوفش.... زى اللى كتب اعلان للمكفوفين....


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



وطبعا موش حنشوف الكلام ده الا فى مصر.....


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



ناس رياضية صحيح



والعقبرى الفذ اللى اخترع جدول الجمع الجديد 5000 بالانجليزى ياعنى one thousand


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


والاسلوب المؤدب اللى بيبتدى بجملة " من فضلك " وينتهى ....................


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


أو اللى بيبتدى بجملة " برجاء" وينتهى ....................



[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



أما دا بقى فا معرفش هل هو لسه عايش...........


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



وأخيرا عبقرية المكان والزمان والبنيان.....


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


مايل زى حالنا المايل...فعلا لازم نسيب الملك للمالك...


يبقى انت اكيد اكيد فى مصر.... ولسه بقيت الاجزاء


قريب ان شاء الله





[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



قلت حيلتي وأنت وسيلتي فأدركني يا حبيبي يارسول الله


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://as7ab-webas.yoo7.com/
شروق
نائبه المدير
نائبه المدير
avatar


عدد المشاركات : 1771
تاريخ التسجيل : 13/05/2008
العمر : 28
الجنس :
البلد :
المهنه :
الهوايه :
المزاج :
نقاط التميز : 16625
السٌّمعَة : 13
احترام قوانين المنتدى :
حاصل على وسام :
mms : فى غيابك

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: رد: الجزء التالـت من ( يبقى إنت أكيد فى مصر ) بالصـــــــور   الأحد 12 أبريل 2009, 2:20 am


هههههههههه بجدتسلم ايدك بس خلى بالك من نفسك

يا دودى لحد يبلغ عليكى ههههههههههههههههه

بجد كلنا لازم نعمل زى دودى كنا صلحنا جزء بسيط باللى بيحصل

فى مصر بس للاسف بنقعد نتفرج وبس ومش بنعمل حاجة

واحنا شعب خواف بيخاف حتى يقول رأيه

تسلم ادك يا دودى


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ahmed.3ashri
المدير العام
المدير العام
avatar


عدد المشاركات : 2595
تاريخ التسجيل : 20/05/2008
العمر : 30
الجنس :
البلد :
المهنه :
الهوايه :
المزاج :
نقاط التميز : 9410
السٌّمعَة : 14
احترام قوانين المنتدى :
حاصل على وسام :
mms : غموض

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: رد: الجزء التالـت من ( يبقى إنت أكيد فى مصر ) بالصـــــــور   الأحد 12 أبريل 2009, 4:26 pm

ههههههههههههههههههه

يخرب عقلك يا دودو

والله الصور تجنن وخصوصا اخر صوره بتاعه البيت المايل دى ربنا يكون فى عون الناس الى ساكنه فيه

تسلم ايدك


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


[ليس المهم ان تجد شخص تحبه

ولكن من الضرورى تجد شخص يحبك]
-----------------------------
[كن كا الطير حر نفسه

ولا تكن كأسد مسئول عن قطيع]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://as7ab-webas.yoo7.com
Hairana
عضوذهبى
عضوذهبى
avatar


عدد المشاركات : 2224
تاريخ التسجيل : 13/06/2008
العمر : 33
الجنس :
البلد :
المهنه :
الهوايه :
المزاج :
نقاط التميز : 12599
السٌّمعَة : 20
احترام قوانين المنتدى :
حاصل على وسام :
mms : واحشنى موووووووت

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: رد: الجزء التالـت من ( يبقى إنت أكيد فى مصر ) بالصـــــــور   الأحد 12 أبريل 2009, 4:50 pm


ميرسيه ليكى يا شوشو
لازم الكل يتكلم لو كل واحد قال يالا نفسى البلد هاتخرب اكتر ما هيا خربانة
ولازم نكون ايد واحدة يعنى مثلا لو روحت فى داهية لاوم تكونوا معايا
ولا انتوا ايه رأيكواااااا هههههههههههههههههه

وشكرا ليك يا ميدو على ردك الجميل ده هو فعلا بيت مايل زى حالنا
وعلى رأى المثل يا مايل ايه يعدلك وطول ما احنا حاطيين ايدينا فى ميه باااااردة
شكرا ليكوا يا جماعة
تشرفت بمروركم



[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



قلت حيلتي وأنت وسيلتي فأدركني يا حبيبي يارسول الله


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://as7ab-webas.yoo7.com/
حمادة
عضو فضى
عضو فضى
avatar


عدد المشاركات : 1351
تاريخ التسجيل : 15/10/2008
العمر : 31
الجنس :
البلد :
المهنه :
الهوايه :
المزاج :
نقاط التميز : 8432
السٌّمعَة : 20
احترام قوانين المنتدى :
حاصل على وسام :
mms : غير معروف

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: رد: الجزء التالـت من ( يبقى إنت أكيد فى مصر ) بالصـــــــور   الإثنين 13 أبريل 2009, 12:55 am

انت بتتكلم على بيت مايل
فى ناس من غيربيوت
و فى بيوت مقسومة 2


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Hairana
عضوذهبى
عضوذهبى
avatar


عدد المشاركات : 2224
تاريخ التسجيل : 13/06/2008
العمر : 33
الجنس :
البلد :
المهنه :
الهوايه :
المزاج :
نقاط التميز : 12599
السٌّمعَة : 20
احترام قوانين المنتدى :
حاصل على وسام :
mms : واحشنى موووووووت

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: رد: الجزء التالـت من ( يبقى إنت أكيد فى مصر ) بالصـــــــور   الإثنين 13 أبريل 2009, 2:41 am


رد دبلوماسى ياعاقل انت
بس برضه انت رئيس المنظمــــة
ههههههههههههههههههه



[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



قلت حيلتي وأنت وسيلتي فأدركني يا حبيبي يارسول الله


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://as7ab-webas.yoo7.com/
 
الجزء التالـت من ( يبقى إنت أكيد فى مصر ) بالصـــــــور
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: ©؛°¨°؛©][ منتديات اصحابـ وبسـ العامـــه][©؛°¨°؛© :: مشـــــاكســــــــــــــات-
انتقل الى: