الرئيسيةالرئيسيهمكتبة الصورس .و .جبحـثالتسجيلدخول
Share

شاطر | 
 

 مِـن إسكندريــة المُحتلّــة !!

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
ahmed.3ashri
المدير العام
المدير العام
avatar


عدد المشاركات : 2595
تاريخ التسجيل : 20/05/2008
العمر : 29
الجنس :
البلد :
المهنه :
الهوايه :
المزاج :
نقاط التميز : 8852
السٌّمعَة : 14
احترام قوانين المنتدى :
حاصل على وسام :
mms : غموض

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: رد: مِـن إسكندريــة المُحتلّــة !!   الجمعة 12 يونيو 2009, 5:18 pm


ههههههههههههههههههههههههههه

اسكندرية بلد الجدعان (سابقأ)

بس تصدقى عندنا فى العجمى ناااااااااااااااااااار والموزز ايه ناااار ناااار

ههههههههههههه بس قوليلى شارع خالد ابن الوليد بيودى على فين هههههههههههههههههه

ولا اقولك تعالى صيفى عندنا بجد العجمى حاتعجبك اوى وكفايه جدا ان الناموس حايرحب بيكى

ولا اقولك تعالى انا وانتى ننزل اكتوبر الى كانت فى يوم من الايام قريه النخيل

ودلوقتى اسمها قريه الفلاحين (اوعى كدى ملخت الكوم) خلينى ساكت علشان انا حاطق من الى بيحصل

بلغى عنى واخلصى فى قسم الدخيله

تقبلى مرورى


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


[ليس المهم ان تجد شخص تحبه

ولكن من الضرورى تجد شخص يحبك]
-----------------------------
[كن كا الطير حر نفسه

ولا تكن كأسد مسئول عن قطيع]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://as7ab-webas.yoo7.com
حمادة
عضو فضى
عضو فضى
avatar


عدد المشاركات : 1351
تاريخ التسجيل : 15/10/2008
العمر : 30
الجنس :
البلد :
المهنه :
الهوايه :
المزاج :
نقاط التميز : 7874
السٌّمعَة : 20
احترام قوانين المنتدى :
حاصل على وسام :
mms : غير معروف

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: رد: مِـن إسكندريــة المُحتلّــة !!   الجمعة 12 يونيو 2009, 10:36 pm

عندك حق و الله يا دودى
دى بقت مهزلة
عفوا عشرى
اوعى كدى ملخت الكوم


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Hairana
عضوذهبى
عضوذهبى
avatar


عدد المشاركات : 2224
تاريخ التسجيل : 13/06/2008
العمر : 32
الجنس :
البلد :
المهنه :
الهوايه :
المزاج :
نقاط التميز : 12041
السٌّمعَة : 20
احترام قوانين المنتدى :
حاصل على وسام :
mms : واحشنى موووووووت

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: رد: مِـن إسكندريــة المُحتلّــة !!   السبت 13 يونيو 2009, 3:43 pm


هههههههههههههههههههههه
هابلغ عنك ياميدو انت دخلت معايا فى المنظمة ولا اييييييييه
ياابنى والله انا بكره اسكندرية كره فى الصيف مش قادرة اوصفه
من المناظر والغلاسة والبهدلة اللى بنشوفها احنا الاسكندرانية بنهرب منها
او مننزلش من بيوتنا احسن بقى
بس برضه هابلغ عنك هههههههههههههههه
واجرى ياض كدى ملخت الكوم



[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



قلت حيلتي وأنت وسيلتي فأدركني يا حبيبي يارسول الله


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://as7ab-webas.yoo7.com/
Hairana
عضوذهبى
عضوذهبى
avatar


عدد المشاركات : 2224
تاريخ التسجيل : 13/06/2008
العمر : 32
الجنس :
البلد :
المهنه :
الهوايه :
المزاج :
نقاط التميز : 12041
السٌّمعَة : 20
احترام قوانين المنتدى :
حاصل على وسام :
mms : واحشنى موووووووت

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: رد: مِـن إسكندريــة المُحتلّــة !!   السبت 13 يونيو 2009, 3:48 pm

اقتباس :
عندك حق و الله يا دودى
دى بقت مهزلة
عفوا عشرى
اوعى كدى ملخت الكوم


اه والله يا حمادة ديه مرمطة ومهزلة

والقاعدة فى البيت للاسكندرانية فى الصيف فى بيوتهم
اكــــــــــــــــــرم واهوون من الشارع وبلاويه
من غير عفوا ولا بعد اذنك
اوعى كدى ملخت الجلابية
هههههههههههههه



[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



قلت حيلتي وأنت وسيلتي فأدركني يا حبيبي يارسول الله


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://as7ab-webas.yoo7.com/
عمرو بندق
عضوجديد
عضوجديد
avatar


عدد المشاركات : 166
تاريخ التسجيل : 16/09/2008
العمر : 33
الجنس :
البلد :
المهنه :
الهوايه :
المزاج :
نقاط التميز : 7002
السٌّمعَة : 0
mms : فى غيابك

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: رد: مِـن إسكندريــة المُحتلّــة !!   السبت 13 يونيو 2009, 4:14 pm

يا اسكندريه
بحرك عجايب
ياريت ينوبنى من الحب جانب
تحدفنى موجه
و البحر هوجه
والصيد مطايب
أغسل هدومى
وانشر همومى
على شمسه طالعه
و انا فيها دايب
***********
كأنى فلاح من جيش عرابى
مات ع الطوابى
وراح فى بحرك
كأنى نسمه فوق الروابى
من البحر جايه
تغرق فى سحرك
كأنى كلمه من عقل بيرم
كأنى غنوه من قلب سيد




مقدرش اقول كلام غير كده هاتفضل العروسه الجميل بى شواطئ الساحره
بجد عمرى ما ارتحت فى حياتى الا وانا هناك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ahmed.3ashri
المدير العام
المدير العام
avatar


عدد المشاركات : 2595
تاريخ التسجيل : 20/05/2008
العمر : 29
الجنس :
البلد :
المهنه :
الهوايه :
المزاج :
نقاط التميز : 8852
السٌّمعَة : 14
احترام قوانين المنتدى :
حاصل على وسام :
mms : غموض

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: رد: مِـن إسكندريــة المُحتلّــة !!   السبت 13 يونيو 2009, 4:15 pm

مالكم بقى ومال الجلبيه

اهىء والله اشتكيك لابا العمده

المهم الواد عوضين ابن ستيته العمشه زرع ارضه الى فى البيطاش جمح طلعت بطييخ اجرع



شوف ازااااى

هههههههههههههههههههههههههههه



تحيا الحريه الفلاليحى


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


[ليس المهم ان تجد شخص تحبه

ولكن من الضرورى تجد شخص يحبك]
-----------------------------
[كن كا الطير حر نفسه

ولا تكن كأسد مسئول عن قطيع]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://as7ab-webas.yoo7.com
Hairana
عضوذهبى
عضوذهبى
avatar


عدد المشاركات : 2224
تاريخ التسجيل : 13/06/2008
العمر : 32
الجنس :
البلد :
المهنه :
الهوايه :
المزاج :
نقاط التميز : 12041
السٌّمعَة : 20
احترام قوانين المنتدى :
حاصل على وسام :
mms : واحشنى موووووووت

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: رد: مِـن إسكندريــة المُحتلّــة !!   السبت 13 يونيو 2009, 5:03 pm


ايه ياعم ميرو الشعر الجميل ده
هيا فعلا اسكندرية عروس البحر الابيض
بس اللى بيجوا عندنا بيكرهونا فيها
بس برضه بحبـهـــــــــــــــا
وهيا كمان بتشكر فيك اووووووووووووى
وبتقولك ابقى تعالا تانى
مستنينـــــك
نورتنـــى



[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



قلت حيلتي وأنت وسيلتي فأدركني يا حبيبي يارسول الله


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://as7ab-webas.yoo7.com/
سيزر
مشرفـــــه
مشرفـــــه
avatar


عدد المشاركات : 475
تاريخ التسجيل : 22/10/2008
العمر : 27
الجنس :
البلد :
المهنه :
الهوايه :
المزاج :
نقاط التميز : 8648
السٌّمعَة : 8
احترام قوانين المنتدى :
حاصل على وسام :
mms : وينك

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: رد: مِـن إسكندريــة المُحتلّــة !!   السبت 11 يوليو 2009, 11:11 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههه

على فكرة انتى مهونة شوية ومش واصفة اللى بيحصل بالظبط

انتى مقولتيش اللى بيقفوا تحت دش الشاطئ بالجزء اللى تحت من الاندر وير

وياريتو قطونيل ولا جيل ده من بواقة يوفط الانتخابااااات
اهئ اهئ اهئ اهئ اهئ
واحنا بقى نتفرج
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Hairana
عضوذهبى
عضوذهبى
avatar


عدد المشاركات : 2224
تاريخ التسجيل : 13/06/2008
العمر : 32
الجنس :
البلد :
المهنه :
الهوايه :
المزاج :
نقاط التميز : 12041
السٌّمعَة : 20
احترام قوانين المنتدى :
حاصل على وسام :
mms : واحشنى موووووووت

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: رد: مِـن إسكندريــة المُحتلّــة !!   الأحد 12 يوليو 2009, 11:31 am

اقتباس :
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
على فكرة انتى مهونة شوية ومش واصفة اللى بيحصل بالظبط
انتى مقولتيش اللى بيقفوا تحت دش الشاطئ بالجزء اللى تحت من الاندر وير
وياريتو قطونيل ولا جيل ده من بواقة يوفط الانتخابااااات
اهئ اهئ اهئ اهئ اهئ
واحنا بقى نتفرج
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههه



[size=18]هههههههههههههههههههههه

بطلــى فضــايـح يـابت الله يفضحـــك
انا مرضتش اقول على ده بس اديكى قومتــى بالــواجـب هههههههههههههه
تربيتــــــــــى وبنت خالتـــى ومصيطـــانـى
يــارافعـــة راســــى


نــورتى التوبيــك والمنتـدى كلــــه[/size]



[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



قلت حيلتي وأنت وسيلتي فأدركني يا حبيبي يارسول الله


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://as7ab-webas.yoo7.com/
سيزر
مشرفـــــه
مشرفـــــه
avatar


عدد المشاركات : 475
تاريخ التسجيل : 22/10/2008
العمر : 27
الجنس :
البلد :
المهنه :
الهوايه :
المزاج :
نقاط التميز : 8648
السٌّمعَة : 8
احترام قوانين المنتدى :
حاصل على وسام :
mms : وينك

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: رد: مِـن إسكندريــة المُحتلّــة !!   الأحد 12 يوليو 2009, 2:55 pm

هههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههه
اى خدمة يا دودة ماهو على رأى المثل

(اكفى القدرة على فومها والغرب يطردونا)

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
احنا بس عايزين نعرف الناس المعاناه اللى احنا بنعانيها
اهئ اهئ اهئ
سلالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالام
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سلمي
نجمـه المنتـدى
نجمـه المنتـدى
avatar


عدد المشاركات : 2155
تاريخ التسجيل : 08/02/2009
العمر : 23
الجنس :
البلد :
المهنه :
الهوايه :
المزاج :
نقاط التميز : 11168
السٌّمعَة : 25
احترام قوانين المنتدى :
حاصل على وسام :
mms : loveu

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: رد: مِـن إسكندريــة المُحتلّــة !!   الثلاثاء 14 يوليو 2009, 3:08 pm

ههههههههههههههههههههههههه
يا نهاااااااااااااااااار...............
ايه الكلام ده بس
وميدو يقولك موزز ومش موزز

انا هموووووووووووووت واروح البحر
مرحتش الصيف ده ولا مرة

بس كده احسن
ده حتى الواحد بيروح هناك يجمع سيئااااااات ويجى ولا ايه يا ميدو؟؟
هههههههههههههههههههه
عامة مش معنى كده انى مش رايحة انا هروح

بس لما اخلص من مشاوير المدارس والتقديم واستقر كده
ويا جماعة حبة ميه بملح فى البانيو هيعملوا شغل مية مية
هههههههههههههههه


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ahmed.3ashri
المدير العام
المدير العام
avatar


عدد المشاركات : 2595
تاريخ التسجيل : 20/05/2008
العمر : 29
الجنس :
البلد :
المهنه :
الهوايه :
المزاج :
نقاط التميز : 8852
السٌّمعَة : 14
احترام قوانين المنتدى :
حاصل على وسام :
mms : غموض

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: رد: مِـن إسكندريــة المُحتلّــة !!   الثلاثاء 14 يوليو 2009, 11:22 pm


هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ايوة اهم حاجة الملح ده

الملح غلى اليومين دووووول يا بنتى

بس برضو البحر احلى اكيد


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


[ليس المهم ان تجد شخص تحبه

ولكن من الضرورى تجد شخص يحبك]
-----------------------------
[كن كا الطير حر نفسه

ولا تكن كأسد مسئول عن قطيع]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://as7ab-webas.yoo7.com
 
مِـن إسكندريــة المُحتلّــة !!
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: ©؛°¨°؛©][ منتديات اصحابـ وبسـ العامـــه][©؛°¨°؛© :: مشـــــاكســــــــــــــات-
انتقل الى: