الرئيسيةالرئيسيهمكتبة الصورس .و .جبحـثالتسجيلدخول
Share

شاطر | 
 

 ضيفه الكرسي لهذا الاسبوع المشرفة الشقية سيزر

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
الفنان العنيف
نجم المنتـدى
نجم المنتـدى
avatar


عدد المشاركات : 2633
تاريخ التسجيل : 17/08/2008
العمر : 39
الجنس :
البلد :
المهنه :
الهوايه :
المزاج :
نقاط التميز : 12542
السٌّمعَة : 32
احترام قوانين المنتدى :
حاصل على وسام :

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: ضيفه الكرسي لهذا الاسبوع المشرفة الشقية سيزر   الأحد 02 أغسطس 2009, 1:48 am

السلام 1

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]





بعد ما انتهت مدتى على كرسى الاعتراف
وبعد ما طرحتم اسئلتكم المختلفة

بيسعدنى ويشرفنى انى اقدم لكم عضو جامد جدا

اكيد كلكم نفسكم تتعرفوا عليه اكتر زيى تمام

اعضاء وعضوات المنتدى الكرام
يسعدنى اقدم لكم المشرفة الشقية

سيـــــــــــــــــــــــــــزر

ياله كله يجهز اسئلة فاهمين يعني ايه اسئلة
وانا بجهز اهه وجايلك يا سيزر انتظريني
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ahmed.3ashri
المدير العام
المدير العام
avatar


عدد المشاركات : 2595
تاريخ التسجيل : 20/05/2008
العمر : 30
الجنس :
البلد :
المهنه :
الهوايه :
المزاج :
نقاط التميز : 9586
السٌّمعَة : 14
احترام قوانين المنتدى :
حاصل على وسام :
mms : غموض

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: رد: ضيفه الكرسي لهذا الاسبوع المشرفة الشقية سيزر   الأحد 02 أغسطس 2009, 6:33 pm


اهلا اهلا بيكى يا سيزر على الكرسى منوره

الكرسى نور والله بيكى

حاجهز الاسئله واجيلك انتظرينى


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


[ليس المهم ان تجد شخص تحبه

ولكن من الضرورى تجد شخص يحبك]
-----------------------------
[كن كا الطير حر نفسه

ولا تكن كأسد مسئول عن قطيع]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://as7ab-webas.yoo7.com
سيزر
مشرفـــــه
مشرفـــــه
avatar


عدد المشاركات : 475
تاريخ التسجيل : 22/10/2008
العمر : 28
الجنس :
البلد :
المهنه :
الهوايه :
المزاج :
نقاط التميز : 9382
السٌّمعَة : 8
احترام قوانين المنتدى :
حاصل على وسام :
mms : وينك

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: رد: ضيفه الكرسي لهذا الاسبوع المشرفة الشقية سيزر   الأحد 02 أغسطس 2009, 6:43 pm









بيسعدنى ويشرفنى انى اقدم لكم عضو جامد جدا
الله يخليك يا غريب انت اللى جامد جدااااااااااا


اكيد كلكم نفسكم تتعرفوا عليه اكتر زيى تمام

وانا كمان يزيدنى شرف ونفسى أتعرف على كل اعضاءالمنتدى


اعضاء وعضوات المنتدى الكرام
يسعدنى اقدم لكم المشرفة الشقية

سيـــــــــــــــــــــــــــزر

ويسعدنى جدااااا ويشرفنى


ياله كله يجهز اسئلة فاهمين يعني ايه اسئلة

انت بتحميهم عليا من أولها


هههههههههههههههههههههههههه

وانا بجهز اهه وجايلك يا سيزر انتظريني

ماااااااااااشى يا سيدى وانا كمان جاهزة


[/size]
[/quote]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سيزر
مشرفـــــه
مشرفـــــه
avatar


عدد المشاركات : 475
تاريخ التسجيل : 22/10/2008
العمر : 28
الجنس :
البلد :
المهنه :
الهوايه :
المزاج :
نقاط التميز : 9382
السٌّمعَة : 8
احترام قوانين المنتدى :
حاصل على وسام :
mms : وينك

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: رد: ضيفه الكرسي لهذا الاسبوع المشرفة الشقية سيزر   الأحد 02 أغسطس 2009, 6:46 pm





اهلا اهلا بيكى يا سيزر على الكرسى منوره


ده نورك يا برنس



الكرسى نور والله بيكى

يا خووووووووووووفى

هههههههههههههههههههههههههههه


حاجهز الاسئله واجيلك انتظرينى

وأنا فى انتظارك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الفنان العنيف
نجم المنتـدى
نجم المنتـدى
avatar


عدد المشاركات : 2633
تاريخ التسجيل : 17/08/2008
العمر : 39
الجنس :
البلد :
المهنه :
الهوايه :
المزاج :
نقاط التميز : 12542
السٌّمعَة : 32
احترام قوانين المنتدى :
حاصل على وسام :

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: رد: ضيفه الكرسي لهذا الاسبوع المشرفة الشقية سيزر   الأحد 02 أغسطس 2009, 7:26 pm


بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

يا هلا يا هلا منورة الدنيا كلها
وكرسي الاعتراف هنا عندنا

سيزر دلوقت بقي

س : من انتي وهل تعرفين نفسك حق المعرفة ؟

س : ماذا تريدين من تلك الحياة واهم اهدافك المنشودة فيها ؟

س : هل انتي ممن يكون لهم اسرار ام ان حياتك ليس بها اسرار ؟

س : لمن تقولين انك حقا اخطأت ؟ ولماذا ؟

س : كنتي اتمني ان اعرفك منذ زمن بعيد لإنك حقاً فوق الخيال ؟

س : هل انتي رومانسية أم عقلانية ؟

س : هل عندك جرأة للاعتراف بالحب ؟

س : هل تحبين وهل تجرأين ع ذكر اسم من تحبين ؟ لو كانت الاجابة بنعم أذكري اسمه ؟

انا بقول بقي كفاية كده ورزقنا ورزقك علي الله اسئلة خفيفة علشان متقلش عليكي واسمح لباقي يسئلوا ههههههههههههههههههههههههههههههه ياله يا جميل مستني الرد .
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سيزر
مشرفـــــه
مشرفـــــه
avatar


عدد المشاركات : 475
تاريخ التسجيل : 22/10/2008
العمر : 28
الجنس :
البلد :
المهنه :
الهوايه :
المزاج :
نقاط التميز : 9382
السٌّمعَة : 8
احترام قوانين المنتدى :
حاصل على وسام :
mms : وينك

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: رد: ضيفه الكرسي لهذا الاسبوع المشرفة الشقية سيزر   الأحد 02 أغسطس 2009, 8:18 pm




بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاتة



يا هلا يا هلا منورة الدنيا كلها
وكرسي الاعتراف هنا عندنا


دة نورك يا فنان

سيزر دلوقت بقي

ايون ربنا يستر
هههههههههههههههه
س : من انتي وهل تعرفين نفسك حق المعرفة ؟


وانا الحمد لله عارفة نفسى ايه ومش بدى نفسى حيز اكبر منى
الحمد لله رب العالمين انا مش متكبرة ولا مغرورة فى معاملاتى مع الناس
وبدى لكل حاجة حقها
انا ادعى سيزر وعلى فكرة سيزر دى اصحابى هما اللى طلعوها عليا

وده اسم بيقولوا انه بيطلق على الاسود والنمور والقطط

بمعنى انه واخد احسن الصفات من كل دول

يعنى شخصية قوية زى الاسود والنمور وفى نفس الوقت هادية وناعمة



س : ماذا تريدين من تلك الحياة واهم اهدافك المنشودة فيها ؟


عايزة من حياتى انى اعيش مرتاحة واستمتع بدنيتى

وأموت على شهادة ان لا اله الا الله محمد رسول الله

اهم اهدافى انى احقق مشروع كبير يكون حديث الناس فى السنين الجاية

وهو ده الهدف الاساسى اللى بسعى ليه
ويارب اقدرر احققه

س : هل انتي ممن يكون لهم اسرار ام ان حياتك ليس بها اسرار ؟


بص مفيش حد معندهوش اسرار فى حياتة مش لازم حد غيرة اللى يعرفها



س : لمن تقولين انك حقا اخطأت ؟ ولماذا ؟

انا بطبعى مبحبش اقول لأى حد انا اسفة ودة مش كبر

انا بعتبرة ضعف موقف
بس لو انا غلط فى حد من غير ما يكون ليه ذنب لازم اروح اعتزرله وده مش عيب


س : كنتي اتمني ان اعرفك منذ زمن بعيد لإنك حقاً فوق الخيال ؟

لسة مفيش حد فى حياتى اوجهلة الجملة دى للأنها جملة معناها كبير اوى ومتتقالش لأى حد

س : هل انتي رومانسية أم عقلانية ؟


انا عقلانية اكتر مانا رومانسية

س : هل عندك جرأة للاعتراف بالحب ؟

انا الحمد لله جريئة فى كل حاجة بس الحاجات دى بالذات بيظهر كبرياء البنات

وده غصب عن اى بنت واى بنت تقولك اه عندى جرأة يبقى متصدقهاش

هههههههههههههههههههههههههههههههه



س : هل تحبين وهل تجرأين ع ذكر اسم من تحبين ؟ لو كانت الاجابة بنعم أذكري اسمه ؟

لا الحقيقة مش حقدر أذكر اسمه لأن اصلا مفيش حد لفت نظرى لحد داوقتى


انت بتسأل السؤال ده وكأنك واثق انى انا بحب
هههههههههههههههههههههههههههههههههههه

انا بقول بقي كفاية كده ورزقنا ورزقك علي الله اسئلة خفيفة علشان متقلش عليكي واسمح لباقي يسئلوا ههههههههههههههههههههههههههههههه ياله يا جميل مستني الرد .


لا متقولش كدة انا تحت أمرك انت وكل الاعضاء الجميلة دى

وانا فى انتظار اى اسئلة تانية
[/size]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الفنان العنيف
نجم المنتـدى
نجم المنتـدى
avatar


عدد المشاركات : 2633
تاريخ التسجيل : 17/08/2008
العمر : 39
الجنس :
البلد :
المهنه :
الهوايه :
المزاج :
نقاط التميز : 12542
السٌّمعَة : 32
احترام قوانين المنتدى :
حاصل على وسام :

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: رد: ضيفه الكرسي لهذا الاسبوع المشرفة الشقية سيزر   الأحد 02 أغسطس 2009, 8:35 pm


بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

احسنتي يا سيزر في إجاباتك وفعلا كلها موفقة
بس في سؤال اسف انك فهمتي معناه خطأ

س : لمن تقولين انك حقا اخطأت ؟ ولماذا ؟

انا قصدي توجهي الكلمة دي لمين مش تقولي انك انتي اللي اخطأتي
يعني تقولي لمين ممن تعرفيهم انت اخطأت ولماذا ؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سيزر
مشرفـــــه
مشرفـــــه
avatar


عدد المشاركات : 475
تاريخ التسجيل : 22/10/2008
العمر : 28
الجنس :
البلد :
المهنه :
الهوايه :
المزاج :
نقاط التميز : 9382
السٌّمعَة : 8
احترام قوانين المنتدى :
حاصل على وسام :
mms : وينك

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: رد: ضيفه الكرسي لهذا الاسبوع المشرفة الشقية سيزر   الأحد 02 أغسطس 2009, 8:48 pm


ااااااااااااااااه سورى ماهو انت اللى موضحتش من الاول بس مااشى وملحوقة

بص يا ملاك انا بطبعى مبحبش أدخل فى حياة حد باى شكل من الاشكال

يعنى اللى بيغلط عارف نفسة غلطان ومش مستنينى انى آجى واقولة كدة

احنا اللى بنوهم نفسنا اننا مش فاهمين فالبلتالى مبحبش اقول لحد انت غلطان لأنو كمان

ممكن يقولى ببساطة انا مش غلطان وبكدة أكون انا اللى حطيت نفسى فى وضع مش احب انى اتحط فيه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الفنان العنيف
نجم المنتـدى
نجم المنتـدى
avatar


عدد المشاركات : 2633
تاريخ التسجيل : 17/08/2008
العمر : 39
الجنس :
البلد :
المهنه :
الهوايه :
المزاج :
نقاط التميز : 12542
السٌّمعَة : 32
احترام قوانين المنتدى :
حاصل على وسام :

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: رد: ضيفه الكرسي لهذا الاسبوع المشرفة الشقية سيزر   الأحد 02 أغسطس 2009, 9:06 pm


بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

جميل اوي كلامك يا سيزر بس ده ممكن مش ينطبق علي شخص او صديق مقرب لنا
لإننا ما دمنا نحب شخص لابد ان نكون المرآة التي يري فيها نفسه وسواء قبل هذا ام لا
فإن من واجبنا مواجهته بتلك الحقيقة والا اقف مكتوف اليد واخشي احراجي من رفضه

شفتي خليتك رديتي مرتين ع السؤال بس للاسف لا هاعرف اشكرك ولا اتأسف علي ذلك
لان ما بين الاخوة والاصدقاء لا توجد كلمات شكر او اسف
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سيزر
مشرفـــــه
مشرفـــــه
avatar


عدد المشاركات : 475
تاريخ التسجيل : 22/10/2008
العمر : 28
الجنس :
البلد :
المهنه :
الهوايه :
المزاج :
نقاط التميز : 9382
السٌّمعَة : 8
احترام قوانين المنتدى :
حاصل على وسام :
mms : وينك

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: رد: ضيفه الكرسي لهذا الاسبوع المشرفة الشقية سيزر   الأحد 02 أغسطس 2009, 9:16 pm



بس الكلام اللى انت بتقوله مبقاش ينفع مع كل الناس فى ناس ده طبعها

الموضوع مش موضوع حب ولا مساعدة لشخص عزيز عليك
من الطبيعى ان اى انسان يتسأل السؤال ده يجاوب زى مانت بتجاوب بس الواقع شئ مختلف عن الكلام النظرى

لو اتحطيت فى الموقف بجد صدقنى حيبقى رد الفعل مختلف








وانا اتشرف انى اكون اخت ليك يا غريب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الفنان العنيف
نجم المنتـدى
نجم المنتـدى
avatar


عدد المشاركات : 2633
تاريخ التسجيل : 17/08/2008
العمر : 39
الجنس :
البلد :
المهنه :
الهوايه :
المزاج :
نقاط التميز : 12542
السٌّمعَة : 32
احترام قوانين المنتدى :
حاصل على وسام :

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: رد: ضيفه الكرسي لهذا الاسبوع المشرفة الشقية سيزر   الأحد 02 أغسطس 2009, 9:30 pm


بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

طبعا ً الشرف لي انا يا سيزر
بس احب اقولك انا عن نفسي بحب الناس تعاملني بالمثل اللي بيقول يا بخت من بكاني
وبكي الناس عليه ولا ضحكني وضحك الناس عليه فهماني فلا ارفض نصيحة او توجيه
ابدا اياً كان او مهما كان اللي بيقوله فهماني وبدرس النقد ده وبشوف صدقه من عدمه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سيزر
مشرفـــــه
مشرفـــــه
avatar


عدد المشاركات : 475
تاريخ التسجيل : 22/10/2008
العمر : 28
الجنس :
البلد :
المهنه :
الهوايه :
المزاج :
نقاط التميز : 9382
السٌّمعَة : 8
احترام قوانين المنتدى :
حاصل على وسام :
mms : وينك

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: رد: ضيفه الكرسي لهذا الاسبوع المشرفة الشقية سيزر   الأربعاء 05 أغسطس 2009, 7:09 pm


ده بالنسبة ليك انت ومش كل الناس ممكن تتقبل ده ولا ايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الفنان العنيف
نجم المنتـدى
نجم المنتـدى
avatar


عدد المشاركات : 2633
تاريخ التسجيل : 17/08/2008
العمر : 39
الجنس :
البلد :
المهنه :
الهوايه :
المزاج :
نقاط التميز : 12542
السٌّمعَة : 32
احترام قوانين المنتدى :
حاصل على وسام :

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: رد: ضيفه الكرسي لهذا الاسبوع المشرفة الشقية سيزر   الأربعاء 05 أغسطس 2009, 8:35 pm


بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

عندك حق برضه مش كل الناس بتتقبل هذا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
ضيفه الكرسي لهذا الاسبوع المشرفة الشقية سيزر
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: ©؛°¨°؛©][ منتديات اصحابـ وبسـ الاستراحـه][©؛°¨°؛© :: كرسى الاعترافـــ-
انتقل الى: