الرئيسيةالرئيسيهمكتبة الصورس .و .جبحـثالتسجيلدخول
Share

شاطر | 
 

 أهداء الى ريسنا حببنا حارسنا اللى لايمكن ابدا يدبسنا

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
سيزر
مشرفـــــه
مشرفـــــه
avatar


عدد المشاركات : 475
تاريخ التسجيل : 22/10/2008
العمر : 27
الجنس :
البلد :
المهنه :
الهوايه :
المزاج :
نقاط التميز : 8648
السٌّمعَة : 8
احترام قوانين المنتدى :
حاصل على وسام :
mms : وينك

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: أهداء الى ريسنا حببنا حارسنا اللى لايمكن ابدا يدبسنا   الثلاثاء 29 ديسمبر 2009, 5:26 pm


أهداء الى ريسنا حببنا حارسنا اللى لايمكن ابدا يدبسنا





بص ياريس
نظرًا لأن النعمة فاقت حدها
ولأننا مش قدها

ولأن فعلاً إنجازاتك

فوق طاقتنا نعدها

ولأننا غرقنا فى جمايل

مستحيل حنردها

نستحلفك.......نسترحمك

نستعطفك......نستكرمك

ترحمنا من طلعة جنابك

حبتين

عايزين نجرب خلقة تانية

ولو يومين

إسمع بقى

إحنا زهقنا من النعيم

ونفسنا فى يومين شقا

عايزين نجرب الإضطهاد

ونعوم ونغرق فى الفساد

بينى وبينك حضرتك

دا شعب فقرى مايستحقش جنتك

أنا عارف إنه شعب ماينفعوش

إلا شارون وبلير وبوش

عايز يجرب الإمتهان

ويعيش عميل للأمريكان

بيمد "غازُه" لإسرائيل

ويومين كمان ويمد النيل

أهو يعنى نشرب ميه واحدة

ندوب فى بعض

ماء وماء وماء

ونفض سيرة الإنتماء

وبلاها نعرة وطنطنة

وتبقى البلاد "مستوطنة
"
متسلطنة ومتسرطنة

إيه اللى خدناه م الكرامة والإباء

حبة خطب وكلام...كلام

إحنا راهننا على النظام

ورضينا بخيار السلام

خيار حنسد عين الشمس بيه

علشان مايطلعش النهار

ويطلع لمين؟

حبة معارضة مغرضين؟

وحسب بيان السلطة

شلة مأجورين؟

ياعم فضك سيرة

وإرضى بقسمتك

دا شعب مش فاهم أكيد

يالا أُطرده من رحمتك

وإن كنت غاوى الحكم

خليك مطرحك

حاغطس وأقب وأعود

بشعب يريحك

راضى وعمره مايجرحك

أخرس وما بيسمعش

وأعميلك عينيه

مش كل قرش يبص فيه

مايقولش لأه، وفين، وليه

يضرب ينفض فى السليم

وعلى الصراط المستقيم

كل اللى يعرف ينطقه

عاش الملك







مش حوصيكم على العيال بقى
ههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههه


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


مايتحكيش عليها زى الملايكة اما تشوفها ورداية تحلم تقطفها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شروق
نائبه المدير
نائبه المدير
avatar


عدد المشاركات : 1771
تاريخ التسجيل : 13/05/2008
العمر : 27
الجنس :
البلد :
المهنه :
الهوايه :
المزاج :
نقاط التميز : 16067
السٌّمعَة : 13
احترام قوانين المنتدى :
حاصل على وسام :
mms : فى غيابك

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: رد: أهداء الى ريسنا حببنا حارسنا اللى لايمكن ابدا يدبسنا   الثلاثاء 29 ديسمبر 2009, 5:56 pm


ههههههههههههههههههههههههههههههه

يا يخرب عقلك يا سيزر تصورى معاكى حق احنا زهقنا من الاستقلال واقيم والاخلاق

نفسنا فى الفسادة والانحراف والحروب فى الشعب العربى

بس خافى على نفسك انتى متراقبه

بس بجد موضوع دمه خفيف جدااااااااااا زايك يا سيزر



تسلم ايدك يا قمر بس لو حد قبض عليكى اوعى تقولى انك صاحبتى


انا معرفكيش


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سيزر
مشرفـــــه
مشرفـــــه
avatar


عدد المشاركات : 475
تاريخ التسجيل : 22/10/2008
العمر : 27
الجنس :
البلد :
المهنه :
الهوايه :
المزاج :
نقاط التميز : 8648
السٌّمعَة : 8
احترام قوانين المنتدى :
حاصل على وسام :
mms : وينك

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: رد: أهداء الى ريسنا حببنا حارسنا اللى لايمكن ابدا يدبسنا   الثلاثاء 29 ديسمبر 2009, 8:32 pm


اييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه

صدق اللى قال الصديق وقت التعليق
والظاهر ان حتعلق كتييييييير الايام اللى جاية
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
وعلى رأى المثل :
وان جالك الطوفان متلحسهوش كلو

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
وأكفى الأدرة على فومها يندلئ الفول منها
هههههههههههههههههههه



نورتى التوبيك يا قمر


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


مايتحكيش عليها زى الملايكة اما تشوفها ورداية تحلم تقطفها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الفنان العنيف
نجم المنتـدى
نجم المنتـدى
avatar


عدد المشاركات : 2633
تاريخ التسجيل : 17/08/2008
العمر : 38
الجنس :
البلد :
المهنه :
الهوايه :
المزاج :
نقاط التميز : 11808
السٌّمعَة : 32
احترام قوانين المنتدى :
حاصل على وسام :

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: رد: أهداء الى ريسنا حببنا حارسنا اللى لايمكن ابدا يدبسنا   السبت 02 يناير 2010, 8:46 pm


بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

نايس توبيك يا سيزر
وانا معاكي وأجري علي الله
ما هو ده حق الصديق علي الصديق
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سيزر
مشرفـــــه
مشرفـــــه
avatar


عدد المشاركات : 475
تاريخ التسجيل : 22/10/2008
العمر : 27
الجنس :
البلد :
المهنه :
الهوايه :
المزاج :
نقاط التميز : 8648
السٌّمعَة : 8
احترام قوانين المنتدى :
حاصل على وسام :
mms : وينك

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: رد: أهداء الى ريسنا حببنا حارسنا اللى لايمكن ابدا يدبسنا   السبت 02 يناير 2010, 9:54 pm


ياسلام يابنى
قليل الاصل والله
هههههههههههههههههههههههههههههه

ماهو يا نعيش عيشة فل يا نموت احنا الكل


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


مايتحكيش عليها زى الملايكة اما تشوفها ورداية تحلم تقطفها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الفنان العنيف
نجم المنتـدى
نجم المنتـدى
avatar


عدد المشاركات : 2633
تاريخ التسجيل : 17/08/2008
العمر : 38
الجنس :
البلد :
المهنه :
الهوايه :
المزاج :
نقاط التميز : 11808
السٌّمعَة : 32
احترام قوانين المنتدى :
حاصل على وسام :

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: رد: أهداء الى ريسنا حببنا حارسنا اللى لايمكن ابدا يدبسنا   الأحد 03 يناير 2010, 1:43 am


بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

ميرسي لذوقك يا سيزر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سيزر
مشرفـــــه
مشرفـــــه
avatar


عدد المشاركات : 475
تاريخ التسجيل : 22/10/2008
العمر : 27
الجنس :
البلد :
المهنه :
الهوايه :
المزاج :
نقاط التميز : 8648
السٌّمعَة : 8
احترام قوانين المنتدى :
حاصل على وسام :
mms : وينك

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: رد: أهداء الى ريسنا حببنا حارسنا اللى لايمكن ابدا يدبسنا   الأحد 03 يناير 2010, 4:07 pm


غريييييييييييييييب
رييييييييييبو
يابنى يا حبيبى

انت مش فاكر
اطاطا
محمد سعد
عوكل
مسمعتش الجملة دى قبل كدة

ولا انت بتزعل ولا ايه حكايتك
قولى والنبى علشان اعرف


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


مايتحكيش عليها زى الملايكة اما تشوفها ورداية تحلم تقطفها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مانو
عضوجديد
عضوجديد
avatar


عدد المشاركات : 194
تاريخ التسجيل : 17/08/2008
العمر : 35
الجنس :
البلد :
المهنه :
الهوايه :
المزاج :
نقاط التميز : 6884
السٌّمعَة : 0
احترام قوانين المنتدى :
حاصل على وسام :
mms :

مُساهمةموضوع: رد: أهداء الى ريسنا حببنا حارسنا اللى لايمكن ابدا يدبسنا   الأحد 03 يناير 2010, 4:14 pm

لا يا سيزر انا مش زعلان انا عارف انك بتهزرى


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رومانسي
عضو فضى
عضو فضى
avatar


عدد المشاركات : 1846
تاريخ التسجيل : 11/06/2008
العمر : 29
الجنس :
البلد :
المهنه :
الهوايه :
المزاج :
نقاط التميز : 10442
السٌّمعَة : 0
احترام قوانين المنتدى :
حاصل على وسام :
mms : كل شىء بيختفى

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: رد: أهداء الى ريسنا حببنا حارسنا اللى لايمكن ابدا يدبسنا   الأحد 03 يناير 2010, 4:27 pm


انا طبعان مش معاكم ده اكيد ايه الكلام اللي انتو بتقولو ده ده الحياه زى الفل علي الاقل مفيش باطله وكل الناس شغله زى الورد والحياه بمبي
وانا مش هداخل في موضوع من مواضيع شيزر تانى علشان انا عاوز اعيش واتجويز يعنى مع نفسك يا سيزر وعلي فكره العيشه جوه السجن زي الفل متلقيش ولا حرامي واحد
سلام



[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


[center][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

أذا لم تجد في محكمة الدنياعدلا ، فارفع ملفك لمحكمة الآخرة فان الشهود ملائكة والقاضي أحكم الحاكمين.

[/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://as7ab-webas.yoo7.com
الفنان العنيف
نجم المنتـدى
نجم المنتـدى
avatar


عدد المشاركات : 2633
تاريخ التسجيل : 17/08/2008
العمر : 38
الجنس :
البلد :
المهنه :
الهوايه :
المزاج :
نقاط التميز : 11808
السٌّمعَة : 32
احترام قوانين المنتدى :
حاصل على وسام :

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: رد: أهداء الى ريسنا حببنا حارسنا اللى لايمكن ابدا يدبسنا   الأحد 10 يناير 2010, 9:02 pm


بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

لا ابدا يا سيزر انتي مش يتزعل منك
انا عارف انك بتمتازي بخفة الدم والشقاوة
وعلشان كده بتحبي الهزار
فخدي راحتك مفيش حاجة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سيزر
مشرفـــــه
مشرفـــــه
avatar


عدد المشاركات : 475
تاريخ التسجيل : 22/10/2008
العمر : 27
الجنس :
البلد :
المهنه :
الهوايه :
المزاج :
نقاط التميز : 8648
السٌّمعَة : 8
احترام قوانين المنتدى :
حاصل على وسام :
mms : وينك

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: رد: أهداء الى ريسنا حببنا حارسنا اللى لايمكن ابدا يدبسنا   الإثنين 11 يناير 2010, 8:31 pm

وقعت قلبى ياريبووووووو

انا أفتكرتك زعلت ولا حاجة
واذا كنت انا بمتاز بخفةالدم
أنت ياريبو بتمتاز بالاخلاق العالية


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


مايتحكيش عليها زى الملايكة اما تشوفها ورداية تحلم تقطفها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الفنان العنيف
نجم المنتـدى
نجم المنتـدى
avatar


عدد المشاركات : 2633
تاريخ التسجيل : 17/08/2008
العمر : 38
الجنس :
البلد :
المهنه :
الهوايه :
المزاج :
نقاط التميز : 11808
السٌّمعَة : 32
احترام قوانين المنتدى :
حاصل على وسام :

{اضافات}
sms:

مُساهمةموضوع: رد: أهداء الى ريسنا حببنا حارسنا اللى لايمكن ابدا يدبسنا   الإثنين 11 يناير 2010, 8:59 pm


بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

يسعدني اني اسمع شهادتك دي يا قمر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
أهداء الى ريسنا حببنا حارسنا اللى لايمكن ابدا يدبسنا
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» أهالي طوخ طنبشا قطعوا طريق القاهرة - الإسكندرية الزراعي احتجاجا علي تكرار الحوادث
» فلينظر الانسان الى طعامه
» كلمات و فيديو انشودة الكويت لا تفوتكم
» القشرة وما تسببه من اضرار وكيفيه التخلص منها
» اكبر مجموعه نكت كتابيه

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: ©؛°¨°؛©][ منتديات اصحابـ وبسـ العامـــه][©؛°¨°؛© :: مشـــــاكســــــــــــــات-
انتقل الى: